Australië, Nieuw Zeeland en Fiji - Reisverslagen van Aukje Smeets - WaarBenJij.nu Australië, Nieuw Zeeland en Fiji - Reisverslagen van Aukje Smeets - WaarBenJij.nu
Australië, Nieuw Zeeland en Fiji

Na een aantal jaren te hebben gewerkt, waarin ondertussen veel vrienden de wereld gingen ontdekken, en ik vol jaloezie braaf op kantoor zat heb ik nu toch ook de keuze gemaakt. Ik ga de wereld verkennen!

Op 10 oktober 2013 vertrek ik naar Australië. Hier zal mijn avontuur beginnen, maar waar deze zal eindigen is nog de grote vraag!

Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden van alles wat ik tegen kom op mijn grote reis. :D!

Liefs x Aukje

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2014

Beautiful New Zealand

29 April 2014

7 Months later, time for a new adventure!

10 September 2013

One month till Australia :D!
Aukje

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5372

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 10 Oktober 2014

Australië, Nieuw Zeeland en Fiji

Landen bezocht: